Przejdź do treści

INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI ZASOBÓW ARCHIWALNYCH - Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO INSPEKTORA DO SPRAW OBSŁUGI ZASOBÓW ARCHIWALNYCH

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach z siedzibą ul. Francuska 78, ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi zasobów archiwalnych.
Szczegóły naboru:
  1. Stanowisko: inspektor do spraw obsługi zasobów archiwalnych.
  2. Miejsce wykonywania pracy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach.
  3. Okres zatrudnienia: okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
  4. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  5. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia na jednym
    z kierunków: archiwistyka, administracja, zarządzanie) lub średnie na kierunku technik archiwista;
  • Chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Bardzo dobre zdolności organizowania pracy własnej;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej;
  • Doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentów;
  • Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Odpowiedzialność, własna inicjatywa, lojalność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, systematyczność.
Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość regulacji prawnych o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego;
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku archiwisty;
  • Mile widziany ukończony kurs I stopnia archiwistów zakładowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. obsługi zasobów archiwalnych:
  • Prowadzenie archiwum zakładowego oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum;
  • Prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie projektów i zarządzeń;
  • Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych dla poszczególnych komórek Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach i przynależnych oddziałów terenowych;
  •  Porządkowanie i udostępnianie dokumentacji;
  • Należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione;
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum;
  • Prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej;
  • Doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
  • Prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
    i zarządzeniami Dyrektora WORD Katowice.
Wymagane dokumenty:
  • Curriculum Vitae;
  • List motywacyjny;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających  posiadany staż pracy;
  • Kserokopia ukończenia kursu I stopnia archiwistów zakładowych w przypadku ukończenia;
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 1);
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie (Załącznik nr 2).
Wszystkie złożone dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty
w sekretariacie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice.

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zaklejonej, podpisanej i nieprzezroczystej kopercie z  dopiskiem „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko inspektora do spraw obsługi zasobów archiwalnych”.
Termin składania ofert upływa z dniem 21 grudnia 2021 r. o godz. 12:00.
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Pozostałe informacje:
  • Rozpatrzenie ofert nastąpi przez powołaną Komisję Rekrutacyjną.
  • Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami zostanie przekazana telefonicznie.
  • Rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona przez Dyrektora WORD oraz Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
  • Ostateczną decyzję o wyborze i zatrudnieniu kandydata podejmuje Dyrektor.
  • Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona na BIP oraz stronie internetowej WORD.

Data zamieszczenia:

Drukuj aktualność 652